ID Systemen: De Top 500 bedrijven van Nederland aanspreken

Slimme, veilige en persoonlijke identificatiesystemen leveren, dat is wat ID Systemen Nederland doet. Misschien heb je, zonder het te weten, een pasje van hen in handen gehad. Ze leveren (slimme) passen aan multinationals, luchthavens, dierentuinen, ziekenhuizen, sportscholen enzovoorts.

Het doel van ID Systemen Nederland is om processen efficiënter te laten verlopen. Zo kun je met één pas het gebouw binnen gaan, documenten uitprinten en je lunch afrekenen in de kantine. Dit kan alleen door verschillende software in één slimme pas te verwerken.

Het aanspreken van de Top 500 bedrijven van Nederland vraagt om een duidelijk verhaal en professionele uitstraling.

Actief aan de slag met marketing

ID Systemen Nederland had de behoefte om een duidelijke boodschap te ontwikkelen en deze actief uit te dragen. Verschillende marketingkanalen zijn toegevoegd om nieuwe doelgroepen aan te spreken.

Na een strategiesessie hebben we de WHY van ID Systemen bepaald. Deze gaf ons richting voor het ontwikkelen van het merkverhaal en de communicatiemiddelen. Wij ontwikkelden vervolgens de restyle van de huisstijl, de website, brochure, bedrijfspresentatie, e-mailmarketing en LinkedIn content. 

Website beter laten presteren

Bij de website hebben we ervoor gezorgd dat duidelijk is wat ID Systemen Nederland doet, voor wie ze werken, met welke leveranciers ze werken en hoe hun service & support in elkaar zit.

Klantcases hebben een promintente plek gekregen binnen de website, omdat deze heel concreet de toegevoegde waarde van ID Systemen verbeelden en verwoorden.

Belangrijk uitgangspunt van de website was een verbeterde vindbaarheid en verbeterde call to actions, zodat de website een schakel is in de marketingfunnel. In een SEO traject werken we maandelijks aan het beter laten presteren van de website. Neem een kijkje op: www.idsystemennederland.nl