Marketing van het gebied de Brouwersdam

Het is geen geheim dat het strand één van onze lievelingsplekken is. Dus wanneer je gevraagd wordt om de gebiedsmarketing van de Brouwersdam te doen, is er maar één antwoord mogelijk. The beach is calling!

De gebiedsmarketing is een initiatief van ondernemers die gevestigd zijn op en rond de Brouwersdam. Op basis van twee strategiesessies ontwikkelden we de visuele identiteit, website en social media campagnes. In de brandmessage hebben we in verhalende vorm beschreven wat de Brouwersdam uniek maakt.

Het gebied heeft met deze identiteit een frisse en herkenbare identiteit gekregen.

Campagne

De brandmessage ligt ten grondslag aan de visuele identiteit en het campagnethema ‘Voor op je bucketlist’. De visuele identiteit bestaat uit een logo en huisstijl. In het logo komt de kustlijn van de Brouwersdam terug en daarnaast doet het je denken aan de golvende zee. Elementen die terugkomen in de huisstijl zijn

waterdruppels, het campagnethema ‘Voor op je bucketlist’ en een ‘korrel’ die doet denken aan het strand. In de uitingen wordt gebruik gemaakt van de golvende lijn uit het logo die iedere keer een ander stukje van de Brouwersdam laat zien. Het gebied heeft met deze identiteit een frisse en herkenbare identiteit gekregen.

Het campagnethema ‘Voor op je bucketlist’ is bedacht om aan te geven dat de Brouwersdam een gebied is dat je gezien moet hebben.

Visitbrouwersdam.nl

Voor zowel inwoners, dagjesmensen als toeristen heeft dit gebied ontzettend veel te bieden. Ook hebben we een bucketlist samengesteld voor iedereen die dit gebied wil bezoeken. Kijk voor meer informatie over deze case én de bucketlist op de website.

Bezoek de website

Kennismaken?
Gewoon doen. Als je vooruit wilt.

Bellen Email