Toen Arwin en Stefan over hun plan vertelden om stalen keukens op de markt te brengen waren wij meteen enthousiast en borrelden er allerlei ideeën bij ons op. Keukens van duurzame materialen met een eigentijdse look, wij houden ervan.
Door hun expertise vanuit IHG Roestvaststaal hadden de heren alle ingrediënten in huis om deze stap naar de consumentenmarkt te maken. Stefan: “We kwamen bij ZOUT terecht omdat we een website wilden laten ontwikkelen. Aangezien de design keukens qua budget het hogere segment aanspreken, wilden we een luxe sfeer en beleving terugzien in het ontwerp en de website.”
“Aangezien de design keukens qua budget het hogere segment aanspreken, wilden we een luxe sfeer en beleving terugzien in het ontwerp en de website.”
– Stefan Maliepaard, Ferro Design Keukens
Een plek om van het leven te genieten
Ferro Design Keukens laat zien dat een keuken meer is dan een plek om te koken. Het is een plek van samen zijn, van ontmoeting, een plek om van het leven te genieten. Vanuit de strategiesessie bepaalden we de ‘why’ en gebruikten we storytelling om dit woorden te geven. Door dit verhaal roepen we een specifieke sfeer en beleving op. In gedachten zie je jezelf een Ferro Design Keuken binnen wandelen om daar met vrienden een borrel te doen.
Voorliefde voor staal
Bij de Design Keukens is de voorliefde voor staal terug te zien in de materialen die gebruikt worden. Blauwstaal, roestvaststaal, koper, brons, iedere keuken wordt op maat ontworpen. Deze voorliefde voor staal hebben we terug laten komen in de naamgeving. Zo is Ferro Latijn voor staal. En je ziet het terug in de huisstijl. In het kleur- en vormgebruik, maar ook in de gedrukte koperfolie van het visitekaartje. Die maakt het helemaal af!
Het resultaat
De heren van Ferro over het resultaat? “Een tof resultaat waar we blij mee zijn en waarmee we naar buiten kunnen. Binnenkort gaan we aan de slag met SEO om met de website meer leads te verkrijgen!”