Hardlopen voor Roparun

DesignDoor Dirk op 11 Jan 2019

Helaas, wij zijn niet zulke getrainde lopers dat we zelf aan de Roparun meedoen. Maar figuurlijk hard gaan kunnen wij als de beste. We hebben in een sprint verschillende marketinguitingen van de Roparun onder handen genomen. Want niet alleen inzet telt, maar vooral het resultaat!

Roparun is een bekend sportief evenement. Ieder jaar wordt er rond pinksteren vanuit Parijs of Hamburg gelopen naar de finish in Rotterdam. Het sponsorgeld van de lopers komt ten goede aan de zorg voor mensen met kanker.

Voor het event vorig jaar realiseerden we een plattegrond van de finish in Rotterdam, een spectaculaire gebeurtenis in de binnenstad. Ook de komende jaren zal de plattegrond worden ingezet bij het event. De wens was om de bezoeker meer overzicht te geven van de locatie en wat er allemaal te doen was. Missie geslaagd! 

Daarnaast hebben we door middel van een Facebooktraining de communicatieafdeling van Roparun de kneepjes van het social media vak geleerd, zodat ze zelf succesvolle advertentiecampagnes in kunnen zetten. Met als doel dat meer teams zich dit jaar aanmelden om mee te doen aan de Roparun.

Ook creëerden we een aantrekkelijke sponsorbrochure om bedrijven een indruk te geven van de Roparun en de sponsormogelijkheden bekend te maken. Een belangrijk middel voor het werven van nieuwe sponsoren.

Een mooi traject, waarbij we trots zijn dat we als ZOUT een bijdrage hebben kunnen leveren aan dit evenement.

Vragen over dit project?
Bel Dirk!

0187 - 64 21 64