Een lekker wollig verhaal over strategie

StrategieDoor Esther op 11 Jan 2019

Strategie is wollig. Althans dat vinden sommige mensen. En daar moet ik ze een beetje gelijk in geven. Strategie is niet direct tastbaar. Je kunt het niet vastpakken of opeten. Niet ophangen of neerleggen. Je kunt het wel zien. En of je het ziet hangt af van of je het door hebt. Met dank aan Cruyff ;-).

Wij vinden het belangrijk dat je het gaat zien. Dat je gaat zien wat je positie in de markt is. Dat je gaat zien wie je ideale klant is, waar je sterktes en zwaktes liggen en wat je focus in je marketingconcept moet worden. Het is als een verrekijker, die eerst een wazig beeld geeft en dan ineens scherp stelt. Dat punt, dat willen we samen met jou bereiken.

Tastbaar en testbaar

Onze strategiesessies zijn niet zomaar uit de lucht komen vallen. Lang hebben we nagedacht hoe we een strategie concreet kunnen maken, interactief kunnen maken, doelgericht kunnen maken. Zodat het iets is waarvan de oorsprong in jouw visie en jouw waarden ligt en het voldoende tastbaar is om er resultaten mee te bereiken. Na een test- en rijpingsproces hebben we een strategiesessie ontwikkeld die hieraan voldoet.  

En het mooie is dat deze sessie inmiddels al breed toegepast is. Van arbowereld tot personal trainer, van schildersbedrijf tot citymarketing. Met verrassende inzichten en tevreden klanten als resultaat. 

Wollig of niet, strategie is noodzakelijk! 

Vragen over dit artikel?
Bel Esther! 

0187 - 64 21 64

Volgend artikel